اكاديمية سحر الدولية للتجميل
اكاديمية سحر للتجميل ترحب بالسادة الزائرين

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اكاديمية سحر للتجميل ترحب بالسادة الزائرين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

انا هبه من المنيا وقريب هابقى فى امريكا

انا هبه من المنيا وقريب هابقى فى امريكا  Empty انا هبه من المنيا وقريب هابقى فى امريكا

مُساهمة  هبة مامة بيشو الإثنين نوفمبر 28, 2011 5:33 pm

انا من المنيا يعنى بعيييييييييييد عن القاهره كتير وهاسافر قريب امريكا وقلت فى بالى اتعلمى جايز تقدرى تشتغلى بره وتنفعى نفسك طبعا انا شاكة فى قدراتى عمرى ماعرفت حتى امسك فرشاة لكن المفاجئة هى :
اكاديمية سحر
اه هو اسمه كده ويستاهل اكتر من كده اكاديمية بجد تتعلمى فيها كل حاجة وبكرة تبقى اشطر كوافيرة
وميس سحر انسانة بجد ذوق وتعليم و بساطة وامانة مستحيل تحسى انك ضيفة فى المكان الرائع ده
قد محبتى ليهم وقد شكرى للى عرفتنى عليهم قد ماحبيت اقول كل البنات خلاص بلاش تضييع وقت وفلوس وفى الاخر نقول ماتعلمناش وماعرفناش دلوقتى فى مكان يقدر يعلمك ويفهمك ويخليكى بيرفكت كمان

شكرا لاكاديمية سحر وشكرا لميس سحر احلى استاذة اتعلمت على ايديها بجد باحب شكلى دلوقتى اكتر وشعرى بيخلينى مبسوطة دايما وكل ماافكر الاقى انى مستحيل كنت هاتعلم واعمل كل حاجة فى الوقت القصير ده الا معاكى ياميس سحر
ماتخيلتش هاعرف فى يوم استشور واكوى من غير حرق ولا اصابات بجد انتى عسل ربنا يفرحك

شكرا شكرا شكرا ليكى من قلبى
واتمنى اشوفك تانى بسرعه
ربنا يارب يفرحك ومن نجاح لنجاح
بحبكم كلكم يااحلى اكاديمية

هبة مامة بيشو

- مواضيع مماثلة